payamarketing

ساخت وبلاگ

سیگما سایت انواع آبنماهای دیواری کنار شماست تا از هر کجای ایران که هستید سفارش خود را ثبت کنید! زد دیزاین علاوه بر فروش آنلاین و ارسال به سراسر کشور، پاسخگویی کارشناسان فروش را برای شما فراهم کرده است تا در صورت بروز هر گونه سوالی در زمینه فرایند خرید به سوالات شما پاسخ دهند. زد دیزاین با قیمت های بسیار رقابتی و حذف واسطه های موجود، آبنماهای سنگی را برای شما موجود کرده است که می توانید به صورت آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایز و فرم آبنما تاثیر بسیاری در قیمت آبنما سنگی می گذارد، بعضی از مدل های آبنما سنگی به خاطر ساختار و تراش های سنگی، نسبت به دیگر آبنماهای موجود در بازار گران تر هستند. این آبنمای سنگی حس و حال جویبارهای کوچه باغ های شهر را تداعی می کند . مخصوصاً چنانچه قصد دارید آبنمای خانگی خود را در محل پر رفت و آمد در ساختمان مانند لابی یا راهرو قرار دهید، توجه به مقاومت بدنه آن بسیار مهم است، که حدالمقدور شیشه ای نباشد.

این نوع آبنما به خاطر این که یک طرف آن ها به سوی دیوار است جای کمتری را اشغال می کنند، از این رو برای برای فضاهای کوچک گزینه مناسبی هستند. وجود آبنما در محیط زندگی، نه تنها از لحاظ زیبایی، بلکه از منظر روانیاش، ساختاری غیرقابل انکار است. آب نمادی از پاکی و روشنایی است و به عنوان عنصری بنیادین از زندگی، از دیرباز در نزد ایرانیان از احترام بالایی برخوردار بوده است. برای هرچه زیباتر شدن یک آبنما ، میتوان از نورپردازی در آن استفاده کرد و همینطور میتوان با پخش مسیقی ، یک آبنمای موزیکال داشته باشیم . اما وسیله ارزشمندی به نام آبنمای خانگی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم خاطره صدای دلنشین آب و بوی خوش آن دروان را حتی در داخل آپارتمان نقلی خود، دوباره زنده کنیم. آبنمای هارمونیک آبنمای هارمونیک با نام های آبنمای پویا ، آبنمای رقصان ،آبنمای ریتمیک و آبنمای حرکتی نیز شناخته می شود. به همین دلیل در بسیاری از خانهها و معماریهای باستان، وجود آبنمای سنگی تأیید شده است. همچنین امکان خرید اینترنتی آبنما سنگی و به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. این فواره یا آبنماها را به صورت 2 و یا 3 طبقه می سازند .

در هر صورت هر چه کیفیت سنگ بیشتر باشد، قیمت آبنما سنگی هم بالا می رود. در این میان آبنمای سنگی می تواند به عنوان یک آیتم خاص مورد استفاده قرار گیرد . آبنمای خانگی یکی از محبوب ترین عناصر در دکوراسیون داخلی بخصوص در سبک فنگ شویی هستند. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد ، قیمت آبنما سنگی با توجه به سبک آن است. این سبک از آبنماها مدرن و تاحدودی ساده می باشند . برای ساخت این آبنماها ، از متریال های جدید و خاصی برای ساخت استفاده می شود . برای خرید آبنما خانگی این جا درست ترین جایی است که می توانستید باشید، آبنماهای خانگی با صدای آرامبخش آب و زیبایی غیر قابل انکاری که دارند می توانند چهره ای جدید به دکوراسیون فضای داخلی باغ، ویلا، لابی و … آبنماهای ایتالیایی به تدریج با ترکیب خواص و اثرات فیزیکی آب با افزونههای هنری و نمایشهای احساسی، توانستند جلوهی جدید و زیبایی از هنر را پدید آورند. از نظر جنس نیز آبنماهای سنگی ، شیشه ای و فایبرگلاس از سایر انواع طرفداران بیشتری دارند.همچنین این اجزای شگفت انگیز دکوراسیون در طرح های متنوعی از جمله آبنمای دیواری ، مدرن ، رومیزی موزیکال ، کف خشک و معلق با توجه به سلیقه خریدار قابل انتخاب و خرید می باشد.

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 3:33

موارد استفاده آبنما تنها به زیبا سازی و جذابیت بخشیدن به محوطه ختم نمی شود، بلکه خرید آبنما تاثیر بسیار زیادی در خنکی هوای اطراف خود خواهند داشت، جالبه بدونید که به این دلیل این قابلیت در آبنما ها و بخاطر مواردی مانند گرمای زمین، آلودگی هوا و آلودگی های صوتی معتدد، استفاده از آبنما در داخل خانه، فضای آزاد شهری و … آریا شاپ در کنار تهیه و توزیع انواع آبنما در همه سایز ها و از بهترین برندهای بازار، اقدام به پخش تجهیزات مرتبط به آبنما کرده است که در این بین می توان به مواردی مانند؛ نازل با بهترین و متنوع ترین برندهای بازار، پمپ های آب انواع آبنماها، انواع چراغ های ال ای دی، سیستم PLC، کنترلر DMX، کنترلر آبنما موزیکال، تابلو کنترل آبنما، انواع سیستم فیلتراسیون آبنما، دو مدل کابل واترپروف، انواع سیستم های صوتی آبنما موزیکال مانند میکسر، بلندگو، آمپلی فایر و بسیاری دیگر از این تجهیزات و وسایل مربوط به حوزه آبنما اشاره داشت که در صورت احتیاج به هر کدام از آن ها قادرید از خدمات و محصولات سایت آریا شاپ به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت استفاده نمایید و خرید آبنما مناسب خودتون رو تجربه کنید. بازگشت آب در این نوع آبنما و فواره استخر قابل کنترل نیست.

در نظر داشته باشید که هدف ما از قرار دادن آبنما در فضای داخلی خانه، خیس و لغزنده شدن فضای اطراف آبنما و ایجاد مشکلات پس از آن همچون باد کردن کفپوش ها و یا مرطوب شدن سایر وسایل منزل نیست. در ابتدا باید یه توضیح مختصری از آبنما بدیم تا دقیقا متوجه باشید که وقتی میگویم آبنما، تنها فکرتون به سمت آبنمای کوچکی که در منازلتون دارید و یا در جایی دیدید، نیست و در واقع آبنما انواعی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و به صورت ساده و مختصر و مفید براتون تماما توضیح خواهیم داد تا اگر به خرید آبنما در هر ابعادی علاقه دارید بتونید از محتوای این مقاله آموزشی، استفاده کنید. پس با آریا شاپ همراه باشید تا تمام چیزی که راجب آبنما و خرید آبنما باید بدونید رو به اطلاعتون برسونم. تمامی مصرف کننده های گرامی به منظور دریافت مشاوره خرید آبنما ، نصب و راه اندازی انواع آبنما در سایز های گوناگون، قادرند با مشاورین آریا شاپ تماس حاص کنند و از خدمات مشاوره ای این سایت استفاده نماییند تا خریدی مناسب، مطمئن و اصولی را داشته باشند و پس از خرید با مشکلاتی مواجه نشوند که امکان دارد آن ها را متحمل ضرر نماید.

پس اگر قصد خرید از آریا شاپ و همچنین دریافت مشاوره در حوزه خرید، نصب و راه اندازی انواع آبنمای موجود در بازار را دارید با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گرفته و فرآیند خرید و ثبت سفارش شما تسهیل گردد. میتوانید با متخصصان آراکس در مورد انتخاب مکان،چگونگی نصب و راه اندازی ،انتخاب پمپ آبنما ونکات و پرسش های لازم تماس حاصل فرمایید و محصول خود را با خیال راحت سفارش داده و در هر نقطه ای از کشور هستید در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید. در جواب باید گفت که به صورت کلی به حوضچه ها و یا حوض های کم عمق و کوچکی گفته می شود که در بیشتر آن ها و به فراخور اندازه هر یک، از آبشار و یا فواره ای استفاده شده است که معمولا در آن از چراغ های متناسب برای زیبایی بیشتر استفاده شده است و همان طور که پیش تر هم گفتیم، آبنما در اندازه های بسیار متنوع و گوناگونی طراحی و ساخته می شود و همین امر موجب شده تا افرادی مانند خانواده ها، برای منازل خود و سازمان ها و ارگان ها، برای مناطق شهری، پارک ها و مناظر طبیعی، به دنبال خرید آبنما و همینطور راه اندازی آن هستند.

در حقیقت مصرف کنندگان و همکاران محترمی که قصد خرید محصولاتی مانند ؛ انواع آبنما ها و تجهیزات وابسته به آن را دارند قادرند با کارشناسان این سایت تماس بگیریند و ثبت سفارش ساده ای انجام دهند تا در کوتاه ترین بازه زمانی، سفارش خود را دریافت کنند. که بیشتر در آبنما و نازل ها .و استخر کاربرد دارد فعالیت می کند .این مجموعه چه در زمینه تولید نازل ها و چراغ های آبی و چه در زمینه واردات قطعات وابسته پیشتاز بوده است. استفاده از آبنما می تواند جلوه یک خانه، پارک، محله و یک شهر را زیبا کند و حس زیبایی که تلالوی آب دارد را با نور افشانی های خاصی به هر کسی که آن را میبیند، ببخشد. در کنار آبنما میتوان از نورپردازی های زیبا، سنگ های رنگی بسیار زیبا و موارد دیگر استفاده کرد که میتواند زیبایی آبنما و القای حس و حال زیبا و آرامش بخش تلالوی آب را بیشتر کند. با ترکیب فوق العاده چشمگیر آب و آتش دو عنصر متضاد در طبیعت میتوان محصولی شگفت به نام آبنمای آب و آتش پدید آورد. 

منبع : فروشگاه آبنما درمشهد سیگما

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه آبنما در مشهد, نویسنده : paya payamarketing بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 3:31

ابنمای استخر اکوامارین دارای تنوع بالایی از مدل ها می باشند که معمولاً تداعی کننده حالت آبشار و ایجاد صدای آرامش بخش آب در محوطه استخر می باشند. جالب است بدانید که در گذشته، بیشتر از این که جنبه زیبایی آن در نظر گرفته شود، به بخش کاربردی اش فکر می کردند که جهت تقسیم آب استفاده می شد؛ هم اکنون این محصولات اغلب برای زیباسازی مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند که تنوع بالایی هم دارند. آن ها در گام نخست، به مکان مناسبی را در روز زمین، دیوار و یا سایر مکان های دیگر در نظر گرفته و سپس طراحی و تهیه ساختار اصلی آبنما را آماده می کنند. شرکتهای عرضه کننده با عرضه انواع محصولات استاندارد و درجه یک توانسته اند همکاری خوبی را با بسیاری از مصرف کننده ها داشته و قیمت روز محصولات خود را به راحتی اعلام خواهند کرد. استخر یا آبنما منزل شما یک ویژگی طراحی زیبا در حیاط خلوت ساختمان شما است و باید بتوانید در هر زمانی از شبانه روز از آن لذت ببرید. وجود آبنما در استخر باعث میشود که تجربهای لذت بخش از محیط استخر در مکانهای سرباز و یا سرپوشیده برای شما به ارمغان بیاید و همیشه بهترینها را از آن لحظه به یاد داشته باشید.

طراحی آبنما در تفریحگاه ها و محیط های عمومی بیرون و هم چنین در محوطه سازی ویلا در ایران به وفور به چشم می خورد. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد. توجه داشته باشید که نرخ های چنین محصولاتی را عموماً بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می نمایند. از سوی دیگر، ما شاهد این هستیم که سایت های گوناگون معتبری هم در این حوزه فعالیت کرده و به خرید و فروش محصولاتی از این قبیل می پردازند. آبنماها محصولاتی می باشند که در گذشته بیشتر برای توزیع و پخش آب مورد استفاده قرار می گرفتند؛ در واقع، یک ضرورت بود. در معماری ایرانی از زمان های گذشته تا به امروزه استفاده از آبنما در طراحی فضای سبز مکان های مختلف رواج داشته است. در گذشته آبنماها همان حوض ها و فواره ها بودند که در حیاط خانه و باغ ها از آن استفاده می شد. آبنماها همان طور که مشاهده کردید، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول نه تنها زیبایی خاص خود را دارد، بلکه ابهت عجیبی داشته و حتی می شود آن را برای سالیان متمادی نیز در یک مکان حفظ کرد و اگر نیاز باشد، به جای به جایی آبنما هم اقدام کرد.

اگر شخصی از فرهنگ و تمدن ژاپن مطلع باشد، به این نکته پی برده است که آبنماها به طور شگفت انگیزی در فرهنگ و تمدن و سازه های ژاپنی ها رایج و مرسوم هستند . که این کار در مدل های کوچک در کارگاه و در مدلهای بزرگتر در محلی که قرار است آبنما نصب شود. مدل های پیش ساخته معمولا مدل های کوچک و قابل حمل هستند که برای فضاهای کوچک و محدود مناسب هستند. در فروش شیلنگ آبنما فنردار بسیاری از مراکز عرضه کننده تلاش خود را بکار گرفته و معمولا محصولات با کیفیت را از بهترین برندهای داخلی و خارجی ارائه می دهند. در زمینه فروش انواع شلنگ نیز این مسئله مهم بوده و معمولا تولیداتی ارائه می شود که استانداردهای لازم را در خود دارند. با ارائه انواع مدل های شلنگ های آبنمافنردار به شما حق انتخاب داده و متناسب با نوع فرایند کاری خود می توانید بهترین نوع شیلنگ را انتخاب نمایید.

در این صورت مصرف کننده ها می توانند انتخاب بهتری داشته و بهترین ها را تامین کنند. در بازار وقتی رقابت میان عرضه انواع محصولات زیاد می شود، شرکت هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را با بهترین تولیدات تامین می کنند. بسیاری از مراکز عرضه کننده که انواع شیلنگ را در بازار توزیع می کنند، با اعلام قیمت محصولات خود می توانند نیاز مشتریان را راحت تر رفع نموده و آنها را تامین کنند. به همین دلیل شرکت هایی که انواع شیلنگ آبنما را راهی بازار می کنند، با در نظر گرفتن نوع کاربری آنها اقدام کرده و بهترین تولیدات را ارائه می دهند. آبنما سنگی مدرن: در چند دهه اخیر مدل های متفاوتی را برخی از معماران ارائه می دهند که زیبایی و کارایی خاصی را دارا می باشند. از میان وسایل و اِلِمان های دکوری ، یکی از زیباترین آن ها انواع آبنما ها هستند که با ایجاد صدای تنین و ریزش آب، حسی خوشایند را ایجاد می کنند و موجب خنکی محیط نیز می شوند. شیلنگ های آبنما دارای دو دسته شیلنگ های آبنما فنردار و شیلنگ آبنما نخدار می باشد که با استفاده از نخ و فنر ساختار مستحکمی ایجاد کرده اند.

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : فروش آبنما, نویسنده : paya payamarketing بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 3:29

نازل استخری کرتین جهت استفاده در لبه استخر و ریزش آب به داخل استخر مورد استفاده قرار میگیرد. آبنماهای کلاسیک در شب با نورپردازی جلوه زیباتری به خود می گیرند و از مزایای آن نسبت به آبنماهای هارمونیک صدای یکنواخت و دلنشین آب می باشد و که با افزایش یا کاهش ارتفاع آب می توان آن را کنترل و کم یا زیاد کرد. آبنمای استخر باغ از جمله آبنماهای زیبایی است که کمک می کند زیبایی استخر دو چندان شود. اصولاً هدف از طراحی آبنمای خانگی پرتابل امکان جابجایی آن در موقعیت های مختلف از جمله اسباب کشی، تغییر چیدمان و حتی شستشوی آن است. اسپا و آبنما و تامین و پخش کالای مورد نیاز این صنعت در استان فارس(شیراز) و جنوب کشور. فروش تجهیزات آبنما ، فروش آبنما پرده ای ، فروش حوض آبنما ، فروش آبنما خانگی ، فروش آبنما استخری و آبنماما مراجعه کنید .

پوکه معدنی (پوکه.com) علاوه بر سبکی، در مقابل عوامل مختلف مختلف محیطی نیز دارای استحکام و مقاومت فوق العاده ای می باشد. شرکت کهن عایق از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید فوم عایق صوتی. ۱۱- شرکت پردیس سبز پارسیان از شرکت های فعال در زمینه ساخت آب نما است که در تهران مشغول به ارائه خدمت می باشد. همچنین ساخت و فروش لوازم جکوزی ، لوازم استخر و سونا در زمینه کاری ما می باشد. خدمات این شرکت شامل ساخت آبنمای دیواری، ساخت پرده آب، ساخت آب نمای صخره ای، ساخت آب نمای مدرن ترکیبی و ساخت برکه مصنوعی است. ❌انواع آبنما استیل و گالوانیزه و برنجی ✔کلیه قیمت ها رقابتی و زیر قیمت کل ایران ✔ شرکت تاسیسات کاران ارائه دهنده انواع نازل از جمله: ❎نازل پرده آب یکی از زیباترین مدل های ریزش آب در آبنماهای پرده ای. پوکه معدنی (پوکه.com) در انگلیسی . پوکه معدنی (پوکه.com) سفید بستان آباد . فروش پوكه معدني بستان آباد . پوکه معدني بستان آباد . پوکه معدنی (MADANPOKEHR) عبدی . پوکه معدنی (پوکه.com) در اصفهان . پوکه معدنی (پوکه.com) تبریز . اين در حالي است که وزن هر متر مکعب .پوکه ماسه اي معمولي تقريبا 700 الي 750 کيلوگرم مي باشد کاربرد پوکه ماسه اي قروه براي توليد بلوک هاي سقفي و ديواري و تيغه اي بايد از پوکه ماسه اي و براي ساخت بتن سبک و پر کردن سطح لوله ها از پوکه ماسه اي با سايز 3.1 تا 5 ميليمتر استفاده شود جهت مشاهده قيمت پوکه ماسه اي يا سفارش پوکه ماسه اي با ما تماس بگيريد.

توجه داشته باشید سرامیک هایی که با رنگ سرمه ایی هستند در هر دو شکل مربعی و شش ضلعی از قیمت بالاتری برخوردارند . این روش نصب اساساً برای بهره بردن از پمپها بوده و در هنگامیکه از کفکش ها استفاده میشود باید در قسمت کف بدنه به شکل توکار لولهای هماندازه آبنما تا بخش بالایی استخر بهعنوان رانش آب استفاده شود. آبنما های باغی ، آبنما در فضای سبز و … برای تماس با آرامش سبز و اطلاع از قیمت آب نمای صخره ای بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای ورود به پیج اینستاگرام tasisatkaran1 در سرچ اینستاگرام بزنید و ما را دنبال کنید . ❎ نازل دکوراتیو که زیباترین پکیج آبنما می باشد قابل استفاده در هتل رستوران و منزل. این نازل در نوع نازل کرتین دلفین مادر و دلفین کودک نیز دستهبندی میشود. شرکت فنی و مهندسی آرین در سال 1393 موفق به اخذ گواهینامه کیفیت (ISO 9001)، گواهینامه ایمنی و بهداشت (ISO 14001) و گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی (18001 OHSAS) از موسسه IQS انگلیس شد. خدمات این شرکت شامل ساخت آب نمای صخره ای و ساخت برکه مصنوعی است.

برای تماس با سیگماکمپانی و اطلاع از قیمت آبنمای صخره ای بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای تماس با گلدن لوتوس و اطلاع از قیمت آب نما بر روی لینک زیر کلیک کنید. 2021-11-2 بورس و قیمت سنگ لاشه , سنگ ورقه اي , سنگ مالون , سنگ كوهي , سنگ نما , اجراي سنگ لاشه در گروههای: ویلا , مصالح ساختمانی , معدن. فروش آبنما باغی - فروش آبنما سنگی - نازل آبنما برای لذت بردن بیشتر از باغ میتوانید چند دکوراسیون زیبا و دلچسب برای آن در نظر بگیرید. و فروش تجهیزات آبنما مثل : انواع نازل ( فروش نازل فواره ، نازل پودری ، نازل الملل در ارتباط باشید . اين در حالي است که وزن هر متر مکعب پوکه نخودي معمولي تقريبا 650 الي 700 کيلوگرم مي باشد. قابل به کارگیری هستند که هرکدام منجر به تولید اثری خاص و یکتا میشوند. در حالی که آبنماهایی خانگی ساخته شده از فایبرگلس و سنگ به دلیل قابیت تحمل گرما و سرمای بالایی که دارند، می توانند علاوه بر محیط های داخلی، در خارج از ساختمان مانند حیاط خلوت و ایوان مورد استفاده قرار بگیرند.

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : فروش آبنما, نویسنده : paya payamarketing بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 3:27

 آبنماها در دو مدل پیش ساخته و سفارشی در مراکز فروش این محصول تزیینی عرضه میشوند. جنس بدنه این محصول بایستی از استیل ۳۰۴ یا استیل ۳۱۶ باشد. بایستی گفت که کارخانه جات مختلف، عموماً آبنمای پیش ساخته را ارائه می دهند و همین طور سفارش هم می پذیرند. به طور مثال ممکن است سرامیک مورد استفاده از کارخانه برتری و از برند با کیفیت تری باشد. از جانب دیگر، از این نوع آبنماها در مکان های گوناگونی استفاده می نمایند. این نوع از محصولات، از جنس های متفاوتی ساخته شده و از سوی دیگر، مدل های متنوعی را نیز دارا اند. که این کار در مدل های کوچک در کارگاه و در مدلهای بزرگتر در محلی که قرار است آبنما نصب شود.

آب نزد ایرانیان نه تنها برای رفع نیازها مورد استفاده قرار میگرفته، بلکه از لحاظ معنوی و روحی نیز تاثیر بسیاری داشته است. شیلنگ های آبنما دارای دو دسته شیلنگ های آبنما فنردار و شیلنگ آبنما نخدار می باشد که با استفاده از نخ و فنر ساختار مستحکمی ایجاد کرده اند. تولید کننده شیلنگ آبنما اغلب بر آن است که محصولی مرغوب تهیه کرده و روانه بازار کند تا رضایت و اعتماد مشتریان و خریداران را جلب و افزایش دهد و به تبع آن خود نیز سود فراوانی به دست آورد. فروش آبنما سنگی بر اساس نوع سنگ آن در نرخ های گوناگونی صورت می گیرد. این شیلنگ ها به دلیل مقاومت بالای آن ها کاربردهای دیگر هم در صنایع و صنعت کشاورزی دارا می باشد. میتوان به وسیله یک پمپ شناور، آب استخر یا حوضچه را به گردش درآورد. فروش پمپ شناور (تک فاز و سه فاز) چیست با نام های دیگری از جمله پمپ چاه عمیق و یا پمپ آبیاری نیز شناخته می شود. شیلنگ آبنما از جمله تولیدات پر کاربرد در فضاهای سبز و آبرسانی و صنایع غذایی است.

چنانچه مایل به استفاده از انواع آبنما و فواره جهت استخر یا فضای سبز خود می باشید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی از انواع مدل ها، ابعاد، مشخصات فنی و قیمت خرید آن ها برای شما ارائه نمائیم. در گذشته آبنماها همان حوض ها و فواره ها بودند که در حیاط خانه و باغ ها از آن استفاده می شد. در معماری ایرانی از زمان های گذشته تا به امروزه استفاده از آبنما در طراحی فضای سبز مکان های مختلف رواج داشته است. آبنما آب و آتش(آبنما باغی) قابل استفاده در فضاهایی مانند باغ ویلا ها، تالار ها، لابی هتل ها ، کنار استخر ها ، زیر آلاچیق ها ، کنار حوضچه ها ، حیاط ، فضای بیرونی کافه و رستوران ها و… باید گفت که از مراجع مختلف می شود تازه ترین قیمت آبنما باغی و همین قیمت حوض سیمانی را هم به دست آورد. پوکه معدني متشکل از گدازه هاي آتشفشان است که پس از رسيدن به سطح زمين سرد شده و به صورت دانه هاي ريز و درشت متخلخل تشکيل گرديده. اما خرید انواع آبنما سنگی با قیمت عالی از مراجع متفاوتی امکان پذیر است. استفاده کنید.که شرکت تاسیسات کاران با طراحی و ساخت و فروش و اجرا آبنما به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد که حتی طبق سلیقه خودتان در ابعاد و سایز دلخواهتان این محصول را طراحی کنید.

این کالای تزیینی در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود و در ساخت آن از جنس های مختلفی نیز استفاده می شود. آن ها در کنار این، آبنما سیمانی، آبنما فواره ای و غیره را هم می سازند. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد. طراحی آبنما در تفریحگاه ها و محیط های عمومی بیرون و هم چنین در محوطه سازی ویلا در ایران به وفور به چشم می خورد. شما می توانید با قرار دادن یک آبنمای زیبا و خاص در فضاهای بیرون از منزل و حیاط منزل تان محیط های بیرون را به مکانی لذت بخش و ایده آل تبدیل کنید. به همین دلیل شرکت هایی که انواع شیلنگ آبنما را راهی بازار می کنند، با در نظر گرفتن نوع کاربری آنها اقدام کرده و بهترین تولیدات را ارائه می دهند. از سوی دیگر، ما شاهد این هستیم که سایت های گوناگون معتبری هم در این حوزه فعالیت کرده و به خرید و فروش محصولاتی از این قبیل می پردازند.

منبع : سیگما کمپانی 

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه ابنما , نویسنده : paya payamarketing بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 3:24